RSS Feed

Locul 17 e onorabil

vezi toate articolele de
17 May 2011 la 16:38 109 comentarii 2951 vizualizari.
Un fost preşedinte al României scrie o carte în care îşi explică eşecul. L-a învins sistemul.
Mai mulţi participanţi la momentul ‘45 povestesc cursul evenimentelor ce au înscris ţara pe orbita Uniunii Sovietice. Au fost mici, insignifianţi, nu puteau să se pună cu istoria.
Alţi intelectuali explică cum au făcut dizidenţă de sertar: scriau dur împotriva regimului, dar au aşteptat momentul propice. S-ar fi organizat chiar într-un fel de rezistenţă, dar nu reuşeau să se solidarizeze.
O emisiune tv a făcut succes având invitat permanent o fosilă, unul din oamenii ce a ajutat la îngenunchierea naţiei. Acum, după ce a murit, zice-se că lumea îl regretă.
Reviste precum “Historia” abundă de impotenţi ce vor să se ştie că au încercat ceva, dar nu le-a ieşit.
Un rege a abdicat şi a fugit, n-a avut încotro. Acum ar vrea să fie simbolul echilibrului.
O ţară îşi creşte generaţia tânără învăţând-o ce e eşecul.  ”Locul 17 e onorabil”.
Nu putem să-i îndepărtăm pe toţi ăştia? Să-i cazăm în aripa de “egiptologie” a muzeului naţional? Dacă tot n-avem trecut, poate reuşim să ne creăm un viitor?
PS: mi-l închipui pe Alexandru Machidon scriindu-şi memoriile ca un român verde. A încercat să dezlege nodul gordian vreme de 5 ani, dar totul i-a fost potrivnic. Unul din oamenii săi apropiaţi era informator, nodul era umed de la vremea ploioasă, chiloţii îl strângeau iar opinia publică, conform ultimului sondaj, avea alte aşteptări de la un conducător de oşti. N-a reuşit, dar ce poveşti cu miez s-au născut în anii ăştia…
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 

Etichete:


109 comments
  • 1

    Să ne creem, nu ştiu. Să ne creăm, poate.

  • 2

    @ nora,

    nu “fi” rea, articolul nu e rau, are un punct de vedere pertinent totusi.

  • 3

    Ce sens au ghilimelele? “Nu fi” chiar aşa se scrie.

  • 4

    @Nora: ai dreptate, scuze. Am invatat romana in casa, nu la scoala, imi mai scapa pe ici, pe colo.

  • 5

    Ioana,

    ti-ai trimis textul asta la razboi fara sa-l piepteni (pentru inceput spatiul intre paragrafe si unele alaturari de cuvinte care zgarie auzul, apoi unele corecturi de scriere).

  • 6

    Adrenalitera: de puncte de-astea de vedere e plină piaţa. Cam inflaţie. Uite ce e: ca mie să-mi placă un text, trebuie să fie îndeplinite trei condiţii. Prima e cea obligatorie.

    1. Să fie corect scris. Nu poţi avea pretenţia că scrii bine într-o limbă pe care nu o cunoşti.

    2. Să aibă informaţie nouă, pe care eu să n-o cunosc. Sau un punct de vedere inedit.

    Dacă 2 nu e îndeplinită, atunci:

    3. Să mă impresioneze prin stil, prin scriitură.

    Sigur, cazurile extrem de rare şi de fericite sunt cele în care sunt îndeplinite toate trei. Când şi ideea e nouă, şi scriitura curge şi limba e curată.

    Ioana: ce să zic? Nu înţeleg atunci ce te motivează să scrii în română. De ce nu o faci în olandeză sau în limba pe care o cunoşti cel mai bine?

    Sper să nu mă consideri impertinentă. Chiar sunt curioasă.

  • 7

    In tara “capului plecat pe care sabia nu-l taie” tot ce ai scris tu acolo este onorabil!

    P.S. Nu intra in panica, scrii suficient de corect ca sa te putem intelege si ca sa inchei tot cu un proverb, “mai greseste el calul, d’apai magarul!”

    alt Till Eulenspiegel
    2011-05-17 17:12:59 | Raporteaza
  • 8

    Bravo. DOMIPA

  • 9

    Ioana,

    Titlul tau se refera la participarea si rezultatul obtinut de Romania la Eurovision?

  • 10

    @ nora

    Ha, ha, l-am pus in ghilimele pentru ca am vrut sa-l scriu cu doi i, dar tastatura mi-a jucat feste si n-am reusit decat sa ma fac de ras. A fost tare faza.

    In alta ordine de idei, sunt de acord cu criteriile tale, dar trebuie sa recunosti ca se poate si mai rau. In sensul ca pe acest blog se poate mai rau.

    Totusi:

    - doar pentru o greseala de scriere nu poti acum sa arunci tot articolul la gunoi. Ca si cum tu nu gresesti niciodata sau ca si cum n-ai citit niciodata ceva pana acum care sa-ti fi placut si care sa contina, in acelasi timp, vreo greseala de scriere. Pe de alta parte iti dau totusi dreptate: greseala pe care ai semnalat-o este destul de grava pentru o persoana care are pretentia de scriitor. Dar, asa cum observa si Till E., se poate intampla si la case mai mari.

    - punctul de vedere nu este inedit, e adevarat, dar majoritatea se comporta ca si cum nu ar fi de acord cu el. De unde rezulta ca articolul nu este inutil, chiar daca nu te satisface pe tine. De aceea ai tot dreptul sa nu-ti placa, dar nu cred ca poti sa-l critici din punctul asta de vedere.

    - stilul articolului este, din punctul meu de vedere, mediocru. Adica merge. Dar asta e doar o parere, in ceea ce priveste stilul doza de subiectivitate iti poate juca feste. Atat mie cat si tie. Dar pentru ca tind sa iti acord un gust mai evoluat decat al meu in ceea ce priveste stilul, ma las pagubas in procesul de aparare din punct de vedere al acestui ultim aspect.

    Una peste alta, nu am considerat ca mi-am pierdut timpul citindu-l, si asta este primul criteriu dupa care judec eu un text. La mine a trecut, dar poate sunt eu, in defavoarea mea, mai putin pretentios.

  • 11

    Nora 6

    Textul Ioanei e foarte bun, are substanţă, are nerv. Problema e bine pusă,iar textul e aerisit şi bine scris – în pofida unor greşeli de limbă, explicabile pentru un om care şi-a făcut instrucţia într-o altă cultură. Atitudinea ta (chestia cu “de ce scrii în română”) e plină de aroganţă şi suficienţă – îmi evocă un fel de “poliţia presei”. Asta ca să nu spun: “neam prost”. Oricum, textul Ioanei e mai comestibil decît siropurile pseudo-literare cu care aţi început să umpleţi Pandora.

  • 12

    Adrenalitera:

    Nu e o singură greşeală, dar asta e mai puţin relevant.

    Nu am aruncat nimic la gunoi. Am explicat doar criteriile după care judec eu un text.

    În ceea ce priveşte ideile exprimate, sunt discutabile multe dintre ele. Aşa că e firesc să nu existe consens. În general, îmi par a fi lucruri scoase din context, scurte staţionări la suprafaţa lucrurilor, verdicte puse unei istorii ceva mai complicate.

  • 13

    “Dacă tot n-avem trecut, poate reuşim să ne creem un viitor?”

    De-a demola istoria?

    alt Anti Nationalist
    2011-05-17 17:49:25 | Raporteaza
  • 14

    @Ioana Brancu….că ai învățat limba română în casă care este limba de largă utilizare a ta…rusa ?!

    Păi acel„președinte care l-a învins sistemul” (Emil Constantinescu)…a avut tăria să nu lase rușii nici să survoleze peste teritoriul României…nu mai spun altceva

    ”Acel rege care a abdicat și a fugit” a fost forțat de așa zișii…„participanți la momentul 45…ce au înscris țara pe orbita… URSS-ului !

    Mulți așa ziși”mici” cu mult mai târziu…(nici nu s-a uscat cerneala)… au recunoscut și renunțat la teritorii tezaur…

    La care Alexandru Machidon faci referire ??

    La poetul valah-român Alexandru Macedonski(1854-1920) ori la Alexandru Macedon un cântăreț Baptist de mâna a III-a din Republica Moldova(păi ei nu se cred români ei se cred moldoveni)

    ”scriindu-și memoriile ca un român verde”…adică din Partidul Verzilor…păi sunt doar două culori:Moscova Roșie ori Moscova Albă !

  • 15

    Vaya, 11: îmi pare rău dacă am părut arogantă sau suficientă. Întrebarea mea rămâne: sunt chiar curioasă. Încerc să mă pun în locul Ioanei. Oare ce limbă aş fi ales eu dacă eram bilingvă?

    În rest, mi-am exprimat deja părerea. Nu cred că era cazul să dai cu parul.

  • 16

    Ai scris din nou. Două zile două articole. Nu e bine.

    N-ai avut timp să vezi unde scrii, n-ai avut timp să ne cunoşti. Înseamnă că nu te interesează cui îi scrii!

    Aici, această atitudine e sinucigaşă.

    Peste exact trei săptămâni să verifici ce spun acum: în numai două săptămâni vei fi istorie pe acest blog. O istorie uitată.

    Nu crezi?! Tipic!

    Uită-te jos la nesfârşita listă cu autoare. 90% dintre ele au făcut cum o să faci şi tu. Tuturor le-am prezis acelaşi lucru, niciuna nu m-a crezut. Cele care m-au ascultat scriu şi acum, dar nu scot o vorbă în legătură cu ajutorul pe care li l-am dat. Ultima recuperată astfel, Oana Popiţiu care scrie foarte mişto. Ca o vijelie începuse. Întreab-o să vezi ce s-a întâmplat!

    Bun, în legătură cu textul:

    Ai douăzeci şi opt de ani şi-ţi dai tu cu părerea despre astfel de lucruri?! Mişto.

    Cât aveai în 90’?! şapte – opt ani. Ştiai bine pe unde te pişi?! Nu cred!

  • 17

    Seva,

    vezi ca nu-i asta articolul ala cu poezii!

    Cosa,

    mai stiu eu pe unii care-si dau cu parerea despre Legiune si nu faceau umbra pamantului pe vremea aia.

    alt Till Eulenspiegel
    2011-05-17 18:12:34 | Raporteaza
  • 18

    Ma incanta atat de placut in esofag comentarii precum cele ale madamei Nora… Greata ce urmeaza imi aduce atat de limpede aminte ca suntem pe plaiuri mioritice. Apropos, in Amsterdam se zambeste printr-o simpla privire. Si chiar cu eleganta.

    alt George Ceorneschi
    2011-05-17 18:19:04 | Raporteaza
  • 19

    Ştiu, băi Till, da au avut măcar 45 de ani la dispoziţie pentru a-i auzi pe legionari şi apoi pentru a se documenta despre ei.

    Cam ca tine cu muzica. N-ai prins-o în viaţă. Dar îi ştii fiecare acord!

    Pe fata asta cu poza scoasă la înaintare o vezi în vreuna din ipostazele de mai sus?!

  • 20

    @Ioana – Tu pledezi aici pentru meritocratie, si sunt pe aceeasi lungime de unda, chiar daca am unele retineri. Un punct de vedere similar l-a avut acum o vreme Alexandra Svet, cu “Romania ei”.

    De unde-mi vin retinerile? Oameni ca voi au la un moment dat tendinta de-a se izola in bule de cristal, privesc de sus totul, nu se pogoara si la poporul de idioti al lui Tutea. Ori idiotii e si ei oameni, iar in rahatul asta numit democratie, astia voteaza. Deci ori schimbam mai intai democratia, ca sistem, cu ceva mai bun, mai cu mult sens, ori vorbim in gol.

    PS: Ma alatur si eu reactiilor anterioare, sa ne mai lase dracu toti indreptacii si corectacii cu virgulele si fumurile lor. Chiar n-am nimic personal, dar au dus si duc platforma asta spre derizoriu. :(

  • 21

    Oh, domnule Ceorneschi. În acest caz, cum se pare că e nevoie de stagii prin străinătate pentru eleganţă, cred că ar trebui să petreceţi mai mult timp pe acolo. În plus, v-aţi trata mai bine şi problemele cu esofagul hipersensibil.

  • 22

    @Till…acum și tu bagi un fitil…

    I*m not in mood…just wait until…

    When I do, I let you Know…

    The Poem of the stubborn bow !

  • 23

    Bravo Seva!

    Acum esti tu insati! Asa te vreau!

    alt Till Eulenspiegel
    2011-05-17 18:39:32 | Raporteaza
  • 24

    @ Florin Bratu

    Si eu am fost initial impotriva Norei, dar vazand ce ai scris tu si altii trec de partea ei. Cu arme si bagaje. Nu te supara, numai de data asta, promit.

  • 25

    Cosa,

    da-i o sansa, una mica…

    youtube.com/wat../

    alt Till Eulenspiegel
    2011-05-17 18:48:09 | Raporteaza
  • 26

    @adrena – Bai, chiar era sa-ti scriu ceva la #10, si-am dat refresh, vazandu-ti #24. Cum sa-ti spun, stii cat mi se rupe de tabere, cluburi si “partea lui X sau Y”, ca io discut pe ce este, pe ce vad.

    Ce-ai spus tu la #10 e cam aiurea. Fata asta a jucat tenis, a studiat economie, iar azi si ieri si-a exprimat doua puncte valide. Asta de azi e grav. Da, toti il stim, si a picat in derizoriu tocmai fiindca alde ingropaci ca unii de mai sus se imbata la suete cu versificari obosite si se pretind validatori.

    Ioana nu s-a pretins nicaieri “scriitoare”, iar textele tale, daca le judecam literar si literar, sunt chiar mult mai schioapete. Hai sa ne concentram o data si pe mesaj, pe fond, si sa mai lasam formele.

  • 27

    …literar si literal

  • 28

    nu putem sa-i indepartam pentru ca asta este gradul nostru de inteligenta colectiva. orice alt grup care ar veni in locul lor ar genera, in medie, aceleasi rezultate.

  • 29

    Si-asa, spre informarea ta si-a atator altora “de la vatra”. Valul enorm de emigranti s-a afirmat prin vest nu prin limba, ci prin ce stiau sa faca. Si nu de poeti a avut si are nevoie vestul. Toti astia cu romana voastra “perfecta”, mai cautati-va la dibla. Ca doctori, ingineri, softisti si tot ce vreti, prin meserie sau profesie se impun “dincolo”, prin ce conteaza deci. Nu prin ifose de “ai spus ceva cu sens, dar nu pot sa trec de virgula aia. Ori de bretelele din maieu”. Dixit.

  • 30

    @Florin Bratu: nu stau intr-o bula de cristal. Articolul, ai inteles, a pornit de la dezamagirea de a vedea atatia tineri dispusi sa accepte un destin, oricare, invocand fatalitatea. Sunt fonduri europene de sute de milioane neaccesate si cand ii intreb pe unii din tinerii romani de ce nu se asociaza sa faca un proiect… primesc aceleasi explicatii: e complicat, se dau spagi, n-au resurse personale etc. Tot timpul vaicareli, niciodata solutii. Saiu varianta mai simpla: “tu nu esti de aici, nu intelegi cum merge treaba”. Da, asa e. Nu inteleg de ce nu poti sa te lupti, nu poti sa te educi, nu poti sa-ti fauresti alt viitor. Citeste presa de calitate, informeaza-te, aboneaza-te la Harvard Business Review, la The Economist, la Financial Times, nu-ti pierde timpul cu emisiuni cretine pe antena3 sau alte infectii cu licenta de emisie. Ma opresc, altfel devin patetica.

    Da, Nora, scriu si in olandeza. Mailuri.

  • 31

    Poza cu maieul ramane pe pozitie. 80% din fotografiile mele sunt in echipament sportiv. P-asta am avut-o la indemana, p-asta am trimis-o. Scutiti-ma cu opiniile voastre despre ce sugereaza, n-am nevoie sa-mi pun poza pe net ca sa agat un baiat.

  • 32

    @Till….nu am știut că acel grup Baptist sunt de origine afro-olando-română…cei cu „One more chance”…cât trăiești înveți… :lol:

  • 33

    @cosa legionarii erau niste ratati care n-au facut nimic pentru tara asta?

  • 34

    Bă, când v-am spus eu că Svet e o mare şmecheră nu m-aţi crezut.

    Acum o regretaţi, aşa-i?!

  • 35

    P-asta am avut-o la indemana, p-asta am trimis-o.

    P-asta să i-o spui lu’ Mutu că el e chiar sportiv. E – adică al prezent.

  • 36

    @Ioana – Gandesc la fel ca tine, iar cu bula de cristal, marturisesc simplu ca eu insumi am ajuns sa ma refugiez in ea. Motivele? Exact cele amintite de tine. Ca la inceput incerci, speri, dar te lovesti de zidul zadarniciei. Solidaritate zero, pe ce conteaza cu adevarat.

    Ce vad e ca totusi se creaza in timp doua mentalitati diferite: la cei plecati in vest si cei ramasi. Mai asteptam 10-20 de ani, poate macar nu mai dam de discursuri tembele gen “diaspora ne-a ales presedintele, hai sa-i excludem deci pe cei plecati, ca noi aici, mancatori de salam cu soia, stim mai bine ce si cum”. Iar cand astora din urma o sa le ramana salamul ala in gat, poate or sa mai asculte si la ce le zice “plecatul”. Ca-n fond e-n primul rand in interesul lor. Nu al meu (din America), nu al tau (din Olanda). Noua doar ne pasa, in timp ce ei mimeaza…

  • 37

    Hm…

    alt Till Eulenspiegel
    2011-05-17 19:25:31 | Raporteaza
  • 38

    Nu inteleg de ce nu poti sa te lupti, nu poti sa te educi, nu poti sa-ti fauresti alt viitor. Citeste presa de calitate, informeaza-te, aboneaza-te la Harvard Business Review, la The Economist, la Financial Times, …

    Incredibil!

    Dacă ai avut aici doi susţinători care te susţineau deoarece făceau laba uitându-se la poza ta, cu ocazia acestui extras i-ai pierdut şi pă-ia.

    Hai să-ţi prezic un viitor şi mai apropiat. Începând de acum: greii de pe acest blog care nu te-au ignorat încă de la început (adică n-au intrat să-ţi zică nici măcar bun venit) te vor ignora şi ei. Ia şi urmăreşte ce nume vor apărea ca şi comentatori de acum încolo.

    Ştiu, nu te interesează!

  • 39

    @Cosa tu esti angajat la Pandoras? ca vad ca esti full time aici… (poate imi explici si gluma cu “pă-ia”)

  • 40

    @Ioana Brancu: pă “ia” exact fonetic: un fel de “pe ea” neacademic. Adică “pe ea” la modul fiziologic, barbar.

    Ho, că ai văzut prea multe filme XXX !!!

    …şi da, locul 17 e onorabil, după circumstanţe. Define = “onor”/onoare.

  • 41

    Hai să-ţi mai spun o ultimă chestie:

    Şi eu te voi ignora. Vei dispărea şi fără aportul meu.

    Se ajunsese la un moment dat aici să nu poţi scrie nici în comentarii Cosa Nostra deoarece îţi intra direct în spam.

    Îmi blocaseră inclusiv accesul la sait – nu numai comentatul. După ce şi-au dat seama că începe să sufle vântu a pagubă pe aici, şi-au revenit (mă rog, la insistenţele unor fiinţe care atunci îmi erau dragi şi eu am promis că mă voi abţine de la un anumit comportament).

    Bun, dacă mai faci referire la Mişcarea Legionară sau legionari în modul în care ai făcut-o deja, la credinţa religioasă a poporului român (de asta n-ai zis nimic, dar te pun în temă) o să te comentez de-o să-mi iau ban şi pe numărul de la pantofi.

    Ia să vedem cum ţi se umflă muşchii pe tine!

  • 42

    @Ioana – Spune ca ai pedichiuri misto, si-ai rezolvat-o cu militianu’. :P (Asta e nivelul pe aici, cu astia defilam.)

  • 43

    @Cosa Nostra: gata, am inteles: esti un fel de lider de sindicat, nu se poate fara tine, nu se poate nici cu tine :D Tot dau click pe numele tau sa inteleg si eu ce spui, ce crezi, ce scrii, dar imi apare doar o sigla, un fel de roata de caruta. Si nu pricep care-i legatura intre Cosa Nostra si miscarea legionara. . PS: chiar acum am primit un telefon de la seful al mare de la Pandoras. Imi zice sa te las in pace, ca se duce naibii traficul fara tine. Ma conformez, ce sa zic…

  • 44

    @Ioana…să înveți doar abonată la Harvard Busness Review,the Economist,Financial Times….desigur nu aduc cu Realitatea nici chiar cu „De Brug” ori „Dagblad De Limburger” from Holland…e o chestie…unde ai studiat Economia la Harvard University ?

  • 45

    N-ai primit nici un telefon de la nici un şef. Cel mai probabil i-ai sunat tu să-i întrebi dacă ai voie să ştergi comentarii.

    Administratorii blogului (administratori e porecla, ei nefiind decât nişte pârâţi) mă urăsc crunt. Şi eu pe ei. Dacă ei credeau că nu se face trafic fără mine nu şi-ar mai fi dat de ceasul morţii să mă blocheze?!

    Pandora’s avea la un moment dat în medie câte cincisprezece mii de vizualizări la un articol. Acum sunt cel mult o mie de cititori de toţi.

    Ştii ce a dus la dezastrul acesta?!

    Lipsa lor de pricepere.

    Au dat liber la autoare. Oricine poate veni şi scrie pe Pandora’s. Marile autoare n-au mai scris şi pe bună dreptate. Nu poţi să-ţi postezi articole laolaltă cu tot felul de fătuci care dau lecţii de viaţă fără să aibă nici o experienţă de viaţă.

    Odată cu autoarele tari au dispărut şi cititorii lor. Simplu, nu?!

    Uite, de exemplu tu: câţi cititori ai adus?! Ai venit aici ca să profiţi de cititorii pe care (cu greu) îi ţin câteva autoare şi câţiva comentatori. Nu ai şi tu galeria ta, nişte cititori care te urmăresc şi care odată cu tine să vină şi ei aici?! N-ai! Uite aşa se alege praful de un blog!

    Iar tu vrei să înţelegi ceva despre mine dând un click?! Ce glumă!

    Probabil aşa te şi documentezi de ştii atâtea şi dai atâtea lecţii de viaţă. Dând click-uri!

  • 46

    Am pus un semnul întrebării în plus: să mă blocheze!

  • 47

    A, că uitasem: dacă tot a adus muci ăla vorba despre pedichiuri: cred că ai pedichiuri mişto. Dar uite că nu te ajută. Pe tine, nu. Pe altele într-adevăr le-a ajutat. Dar mai aveau şi altceva, cred!

  • 48

    Cam judeci si cam usor. In ‘45 lucrurile au fost stabilite la Yalta; parerea romanilor nu a contat. Stii, de obicei tarile mici nu conteaza. Cei care s-au opus au fost mici, insignifianti si au sfirsit fie omoriti, fie in puscariile comuniste. Mi-ar fi greu sa-i judec pe cei care au tacut, de frica.

    Presedintele de care vorbesti tu a fost un produs al sistemului; nu ar fi ajuns presedinte daca ar fi avut intentia sa se lupte cu sistemul. Nu e nimeni copil sa creada ca ar fi cedat comunistii puterea daca aia noi s-ar fi apucat sa cerceteze misterele loviturii de stat din ‘89.

    Nu m-am prins insa ce-i cu locul 17.

  • 49

    @Ioana Brancu: Te intrebasem ceva #9: titlul tau se refera la participarea si rezultatul obtinut de Romania la Eurovision?

  • 50

    @Geanina Vlad: Da. Asa am fost obisnuiti, cu a doua jumatate a clasamentului. In general, nu doar la un concurs muzical.

  • 51

    @Ioana – Eu sunt curios cand ne spui cate ceva si despre acel “Un pic misandra”. :D

    Cand misandria-i definita (destul de dur) prin “repulsie (patologică) față de bărbați”, admiti ca devii interesat ce anume experiente sau scene de viata si-or fi lasat amprenta…

  • 52

    @Ioana Brancu:

    Ok. Voiam doar sa stiu, ca nu e nicio trimitere in text la Eurovision, si eram curioasa daca e vorba de alt loc 17 la altceva…

    @Florin Bratu: Pai daca vei combina descrierea ei cu definitia data de tine, rezulta ca are doar repulsie fata de barbati… dar nu e patologica!

    Si uite, daca te documentai, aflai si raspunsul la intrebarea ta (macar partial)! Citeste aici ioanabrancu.wor../

  • 53

    @Geanina – Mersi de link, ma pun pe studiu. :P

    Iar eu chiar o admir ca s-a descris asa. “Patologic” si “repulsie” gasesti la definitiile (mult prea extreme) din DEX, cum e si-n cazul misoginului. Interesant ca “misoginismul” e insa definit mult mai cumsecade: “Lipsă de încredere față de calitățile morale ale femeilor; atitudine negativă față de femei”. :)

  • 54

    @Florin Bratu: Din pacate (si asta o zic pentru Ioana), nu prea ai mult de studiu. Probabil nu a avut timp de blogareala.

    La faza cu definitiile, de ce te miri? Probabil e facut de barbati DEX-ul :) Normal ca ura fata de ei e musai patologica (adica ei sunt victime nevinovate), iar atitudinea lor fata de femei sigur ca are legatura cu moralitatea (adica tot ei sunt ingeri). E logica explicatia crosetata la minut? :) habar nu am de ce sex sunt autorii de fapt :)

  • 55

    Ohohooo, Ioana! :D :D :D

    Pai daca bagi si-aici din marfa de la tine, revigorezi Pandora si-l eclipsezi pe-ala cu sindicatul lui! Se anunta vremuri interesante. Sper doar sa nu dezamagesti, sa treci si tu pe “siropoase”. :P

    @Geanina – Mda, definitiile acelea (ambele: misandra/misogin) sunt anormale. Mai natural e “oarece lipsa de incredere sau atitudine negativa fata de femei/barbati, in general”.

  • 56

    Ioana Bratu (31), Ioana draga,

    Taman asta sugereaza fotografia. Urmarind feed-backul, vei vedea ca proportia de comment-uri pro-agatat este covarsitoare. Or tu ai declarat deja din biografie ca nu doresti asta.

    Vis-a-vis de compunerea ta de acum si inzestrarea pe care o ai de la natura: stii vorba “1% talent, 99% munca” (George Enescu).

    Depinde de tine ce faci cu aptitudinile: fie le uzi cu soda caustica, fie cu apa si cu ingrasamant, apoi le cureti de frunze si de ramuri uscate, stii tu, ca sa dea roade.

    Lasa paragrafele fara spatii, lasa cacofoniile, lasa greselile gramaticale, si vei primi respectul pe care nu ti l-ai propus. A, si incepe sa scrii fara mesaj, cliseistic.

  • 57

    Ati innebunit-o cu “maieul” ala si va faceti singure de ras. :( In caz ca traiti pe la tzara, prin vest se poarta in mod curent pe strada, e sexy si decent: yandy.com/Tank-../

  • 58

    Tipa asta e olandeza get-begeta…Nu faceti cum vreti voi…

    alt Anti Nationalist
    2011-05-18 09:14:15 | Raporteaza
  • 59

    Jasmine//

    Ce te roade Jasmine? Ca n-ai gasit tu pe Alladin:ul tau in pat? Vai Jasminuto. Du-te acasa la Cosa, ca te astepta el cu Lampa Magica.

    alt Anti Nationalist
    2011-05-18 09:26:22 | Raporteaza
  • 60

    @Anti – De-atat gelozie, a cuplat-o involuntar cu mine. I-a zis Ioana Bratu. :P

  • 61

    Eurovisionul e alta poveste, care nu tine de calitate sau curaj, si chiar nu vad de ce e relevant in viata ta/anoastra. In legatura cu ce ai mai zis, iti cam dau dreptate, suntem inhibati si speriati de bombe. Dar motivele se regasesc in istorie si nu poti schimba mentalitati pe fast forward. O tara mica, ce depinde mereu de altii, e cam pusa in situatia de a alege drumul cel mai putin dureros, politic vorbind. In timp, se creeaza iluzia ca Merge si asa.

  • 62

    Ei, vezi?! Asta te strică pe tine măi Geanina!

    Ţi se pare că ai înţeles exact ce a vrut să spună unu şi fără să te gândeşti măcar o clipă că s-ar putea să te şi înşeli, te lansezi în tot felul de afirmaţii cu valoare de adevăr absolut. Şi te lansezi cu obrăznicie!

    Nu se face aşa! Cel puţin o femeie nu face aşa.

    Înţelege că s-ar putea ca celălalt să ştie ce zice. Acordă-i şi acestei variante o probabilitate.

    În comentariul meu, nu am zis că tu ai scris textul acum, pentru a te adapta blogului. De unde ai înţeles asta?!

    Eu voiam să spun că, femeie fiind, nu-ţi place să te îmbraci de ieşit la pădure când frecventezi un mediu în care celelalte se îmbracă super elegant. Te conformezi! Mai ales dacă chiar îţi place cum se îmbracă ele.

    Din acest punct de vedere te bănuiesc a fi mai femeie decât Brancu, care e frumoasă de mi se taie respiraţia (pe când tu eşti cam naşpa), dar căreia nu i-a trecut prin gând să-şi schimbe, naibii, poza aia de Bianca lu’ Bote că nu cadrează deloc cu acest blog.

    Uite ca să înţelegi ce vreau să spun: ştii că eu nu mă îmbrac decât în costum. Dacă ar fi (printr-o nefericire a sorţii) să ies cu Paris Hilton, cum crezi că s-ar îmbrăca ea?! S-ar îmbrăca după mine oricât de Paris Hilton e ea. De ce?! Pentru că e femeie. Şi femeile asta fac!

    Eu ştiu că aveai deja acel articol. Ştiu şi că ai deja mai multe. De ce l-ai pus acum, aici?! Pentru că ai văzut că se poartă şi că îţi place ce ai văzut.

    Mai departe.

    Eu nu ţi-am criticat textul. Ţi-am spus doar că e stângaci. Tema abordată e interesantă. Dar stilul tău de a transmite informaţii în mod dialectic – aproape matematic (care se vede la articolele precedente) nu e compatibil cu o astfel de temă. O astfel de temă obligă la a transmite stări.

    Şi să transmiţi stări prin scris e foarte greu. Cumplit!

    Ana şi Nora asta fac. Transmit direct stări. Ele scriu literatură. Profund. Iar Ana e terifică în acest sens! Poate şi Nora. Dar ea mi se pare … macabră. Nu ştiu de ce, dar aşa îmi pare mie. Dacă chiar stări de astea vrea să transmită – cu mine a reuşit!

    Pentru a face acest lucru îţi trebuie o chestie cu care dacă nu te-ai născut, n-o ai. Punct!

    Tu acum n-o ai. Dacă te-ai născut cu ea, atunci trebuie să mai exersezi pentru a ţi-o putea valorifica. Dacă nu te-ai născut cu ea, fă ce ştii mai bine: abordează teme analitice.

    (Nu ţi-o lua în cap, nici acolo nu stai prea bine din cauza prezentată mai sus: le ştii pe toate iar ceilalţi sunt nişte proşti!).

    A, încă o chestie: Când argumentezi, ai obiceiul de a numerota ideile. Asta demonstrează exact ceea ce am spus despre tine: transmiţi informaţii!

    Exact aşa fac şi eu. La mine, totul e ca o teorie fizică: principiu – > lege – > consecinţă.

    Nici eu nici tu nu avem nimic poetic în noi şi trebuie să ne comportăm ca atare. (Mă rog, după ce ai văzut cum le-am descris pe fete (că sigur ai citit acolo de câte trei ori fiecare descriere) s-ar putea să zici că sunt şi cam poet – dar nu! Acolo e altceva!).

  • 63

    Ioana, mentalitatea celor la care te referi poate fi lesne regasite in suita de comentarii la articolul tau – comentarii referitoare la greseli de gramatica sau de punctuatie, la poza si asa mai departe. Cred ca target-ul pe care il vizai nu se regaseste aici sau – in cazul cel mai fericit – cei pe care ii vizai or fi citit dar nu au comentat.

    Bun articolul, felicitari!

  • 64

    @Florin Bratu(57) si Anti:

    Nu mai rastalmaciti. Daca purta rochie alba cu acelasi gen de bretele, si se fotografia exact asa, era fix acelasi lucru.

    Nu e vorba de ce poarta, ci de zona pe care se focalizeaza ochiul si gandul. Cateva studii de fotografie, de psihologie a individului, de psihologie culturala teritoriala si de grup (de baza, nu aprofundat) si veti pricepe mai mult.

    In Romania, topul acela, atat cat se vede, va fi perceput drept maieu, In Arabia Saudita, drept porno si afront, in Canada, nu ai voie sa cracnesti ca barbat ca esti acuzat de hartuire.

    Acum, ma gandesc si eu, nu e firesc sa te adaptezi putin la cultura tarii? Sau sa scrii in biografie, imi place imbracamintea sport. Consider ca unele din fluieraturile voastre marlanesti se pot si evita.

    Dar ar fi fost “mieros” sa-i spun asa, nu? “Vaaaai, ce seriooooss arati in poooozaaa, tottttiiii iti vedeeeem sufletuuul, lasaaaa-i sa vorbeeeascaaa, astazi ai scris un text suuuuupeeeeerb, ce-mi plac cacofoniiiileeee, ce bine ca ai lasat naratiuuuneeeeaaa sa cuuurgaaaa, sa nu mai scriiiii ca la articolulllll precedeeeent, cu cascaaaa”

    Mie mi-a placut articolul cu casca. Acesta, mult mai putin.

    AN(59):

    Nu eu sunt Aceea, iar Cosa nu e el Acela.

  • 65

    Băi, cât de tâmpit pot fi?!

    Am pus comentariul de mai sus scris pentru Insomnia Geaninei, la articolul acesta!

    Incredibil!

    Ioana, scuză-mă! Îţi sunt dator o chestie pentru compensare. Nu ştiu ce chestie, dar mă gândesc! Sau gândeşte-te tu şi îţi îndeplinesc (Ceva pentru aici – cum ar fi, să nu mai am dreptul să comentez la cinci articole de-ale tale, de exemplu. Mă rog, găseşti tu ceva!)

    O să-l mai pun o dată şi acolo.

    Băi, ce căscat pot fi!

  • 66

    :D Mare-i gradina…

  • 67

    @Jasmino – Mah, tu esti lesbianca sau ce dreaqu? :D Esti totusi singura care fluieri de ieri la maieul acela al ei, tot nu vezi asta? (Asta dinainte nu se mai pune, ca si-a dat in sfarsit seama ca-i tampit. :) ) Ia focalizeaza-ti tu ochiul si gandul pe alte chestii, ca-ncepi sa-mi semeni cu baba pe care-o aveam altadata la parter. :P

  • 68

    @Florin Bratu: Tare perspicac mai esti tu, asa, in jenere. Nu sunt baba, sunt androgin.

  • 69

    Cine e Alexandru Machidon asta de care ne povestesti?!?!

  • 70

    DUMNEZEULE, TU DE UNDE AI MAI APARUT IN GRADINA ASTA MARE?

    ERA DESTUL, CREDE-MA. ERAU ATAT DE MULTI CEI CARE ISI DADEAU CU PAREREA ORICAND SI DESPRE ORICE, CA NISTE OAMENI MARI, INCAT NU CREDEAM CA MAI E LOC SI PENTRU TINE.

    DAR ACUM, DACA TOT AI INTRAT, ZI CE AI PE SUFLET. SPUNE-NE CUM LE STII TU PE TOATE.

  • 71

    Ioana,

    Am fost cam nedrept cu tine. Corect, dar nedrept.

    Dacă mai dai pe aici (ceea ce – după cum ţi-am prezis, cred că nu se va întâmpla) şi dacă voi fi şi eu în acelaşi timp (pentru că – chiar dacă nu-ţi vine să crezi, nu stau full time la calculator) putem discuta.

  • 72

    @Ioana Brancu: Super – raspuns la 43 !

  • 73

    Bravo! In sfarsit vad si o mentalitate sanatoasa! Istoria e facuta de invingatori nu de ratati.

  • 74

    Bă, Cato,

    De ce bă în sfârşit?! Adică n-ai mai văzut opinii de astea până acum?! Că eu văd că e plină media de ele. Atât de plină încât cu greu mai găseşti o mentalitate nesănătoasă

    Eşti sigur că la mentalitate te refereai când ai zis asta sau la vreun accesoriu de îmbrăcăminte?!

    Sau la asta?!:

    o mentalitate sănătoasă

  • 75

    desc.ro/ioanabr../

  • 76

    @Cosa Nostra

    Esti un pehlivan. Nu toti suferim de sindromul Strauss-Kahn.

  • 77

    De ce vorbeşti, bă, în versuri?!

    Adică e mişto, dar ai făcut-o intenţionat sau a fost din întâmplare?!

  • 78

    ce, dracu nu-mi ia asta, bă?!

    mentalitate sănătoasă

  • 79

    daţi-vă, bă, dracu cu ele cu tot!

  • 80

    Bun, să revenim:

    Măi, Ioana,

    Am zis că am fost nedrept cu tine. Aşa e! Hai să vedem:

    chiar acum am primit un telefon de la seful al mare de la Pandoras. Imi zice sa te las in pace, ca se duce naibii traficul fara tine.

    Mă, acest şef mare al Pandora’s, nu ştiu cum naiba şi-a găsit să te sune tocmai pe tine! Adică eu am aici câteva autoare care duc cu greu acest blog, iar el nu numai că nu le-a sunat niciodată, dar cred că nici măcar nu ştie de existenţa lor.

    Atunci – mă întreb eu – de ce, naibii, tocmai pe tine?!

    Am fost tentat să caut răspunsul aici:

    desc.ro/ioanabr../

    dar mi-am amintit când mi-ai zis că tu nu eşti o disperată de soartă care se foloseşte de poză pentru a agăţa bărbaţi, deci, trebuia să caut alt motiv. Care putea fi?! Calitatea articolelor. Şi am căutat articole. Decizie nefericită pentru mine deoarece am găsit şi a trebuit să citesc (pentru edificare) acest articol de la tine de pe blog:

    ioanabrancu.wor../

    După care m-am lămurit:

    Măi, mânca-te-ar nenea, tu eşti proastă de băuni, disperată după bărbaţi (ai o vârstă şi ai intrat în panică deja) şi cam naşpa. Ştii de ce zic naşpa?! Pentru că în tot internetu ăsta, n-am găsit decât o singură poză cu tine. Asta din avatar. Şi la crunta mea experienţă cu gagicile, asta îmi miroase a păcăleală.

    Te întrebi, poate, de ce dracu mi s-a căşunat mie pe tine!

    Păi, mă fato, când ăla ţi-a zis că fără mine se duce dracului traficul, nu ţi-a sclipit neuronul chiar deloc?!

    Eu am cititori care intră aici doar pentru a vedea ce am mai scris eu. Cititori care împânzesc internetu.

    Cum te-ai gândit să vorbeşti tu despre mine pe internet?! Credeai că nu se află?!

    Uite aicişea ce am primit pe mail. Convorbire între tine şi Irina Ursu – altă autoare capabilă rău. Şi frumoasă la fel ca tine:

    Irina Ursu: M-am decis sa ma iau de “gat” cu cititorii aroganti care ma ataca la comentarii! M-am saturat ca se cred buricul pamantului

    Ioana Brancu: aide, fata, se poate… sa il bagi tu in pizda ma-sii pe “cosa nostra” ?

    irina ursu: Cosa Nostra mi-e prieten deja :) ) am altii pe lista….poate ii si bat :) ) numai sa gasesc o modalitate :) )

    Ioana Brancu: daca e de scos dinti, count me in

    Irina Ursu: ma interesez :) ) si te anunt

    Ioana Brancu: pe aia de pe Pandoras ii ador deja, le-as lipi un rever peste bot cu racheta cu cea mai mare placere.

    Acuma eu ce să zic! Ştiu bine că citeşti comentariile de la articolele tale, dar nu vei mai interveni niciodată. Ţi-am prezis asta!

    Dacă mai intervii, o să te învăţ eu cum e să mă bagi tu – o pizelniţă amărâtă, fără opţiuni, în pizda mamii!

    Iar cu voi, administratorii acestui blog şi şeful al mare discut mai încolo. Nu e grabă!

  • 81

    Haha! :D :D

    Ioana, pe-aici e circ continuu, e-o fauna incredibila, greu de gasit “natur” altundeva. La inceput mi-am facut si io cruce, la un moment dat ma plictiseau, dar recunoaste ca-ti vin astia in permanenta cu ceva nou, nu te lasa sa te odihnesti. ;) Ba te invata cum sa te imbraci sau cum sa (le) vorbesti, ba iata, ai dat peste una care cica se ocupa “de” diaspora (am vazut acum si in ce fel) si n-are bunul simt minimal sa faca diferenta intre public si privat.

    Welcome to the circus! E chiar funny, daca mentii distanta si n-o iei personal. ;)

  • 82

    @Cosa Nostra: ai beut oţet?

    Las-o mai moale nene că a făcut şi ea un top cu cele 20 de prietene ale sale. Şi locul 17 e onorabil ;)

  • 83

    le-as lipi un rever peste bot cu racheta cu cea mai mare placere.

    Bă, eu cu racheta nu sunt sigur că ştie, deoarece n-am prea auzit de ea, cu toate că mă cam uit.

    Dar bot ştie sigur. Cu asta se îndeletniceşte. Multiplu şi profund!

  • 84

    @Cosa Nostra: măi ce radical eşti :) Poate eşti un pic prea dur cu această fătucă. Este evident că experienţa ei de viaţă converge către infinitezimal, cu tot cavalerismul masculilor ei vestici cu tot. Oricum, bine că totuşi face şi ea ceva “intelectuabil” şi mai scrie câte ceva. Ar putea să fie fata cu jeepu’ lu’ papa care visează să ajungă Elena Udrea.

  • 85

    Bă, Sofologos,

    Sper că gestu ăla intelectuabil nu-i vreo înjurătură la adresa mea!

  • 86

    @Cosa Nostra: E la adresa ei, că na ştii cum e, dacă am învăţat limba “româneşte” pe acasă, mai inventam cuvinte. Eu sunt fanul tău, aici intru doar să citesc ce-o mai scris Cosa Nostra :) . Singurul meu reproş era că eşti prea dur cu stimabila. Adică bine că are o părere şi bine că scrie, indiferent de ce debitează şi cum. Mă uit astăzi la colegele mele şi mă înspăimântă apetenţa pentru facil, superficialitate, materialism sau hedonism, şi cum pentru ele Elena Udrea e un fel de ideal suprem pentru orice femelă. Aroganţa ei convexă, fără substanţă, plină de admonestare de la distanţă, e rizibilă, dar gestul ei de a scrie, chiar şi în felul acesta şi despre aşa ceva, e lăudabil. Poate sunt eu prea influenţat de mediul meu restrâns, dar cred că ar trebui să o lăsăm în pace pe ea ca persoană. Mai mult ad rem :)

  • 87

    lol

  • 88

    Incredibil!

    Uitaţi-vă, băi fraţilor, voi, cei care mă tot puneţi să demonstrez cu facturi!

    Duhoarea asta de Val_One a simţit că se vorbeşte de Elena Udrea şi a venit să marcheze cu bale.

    Dacă n-o făcea şi vedeau cei care au pus-o că i-a scăpat, belea belingheru.

    Până la urmă îmi şi pare rău de cei ca ea. N-au şi ei nici un pic de linişte.

    Ştiu, probabil voi veţi găsi o altă justificare a intervenţiei ei. Tipic celor care sunt şmenuiţi una-ntruna şi tot nu se prind.

  • 89

    Sofologos,

    Hai, bă, ce dracu că nu te-ai prins?! Eu fac aşa cu ea de necaz că a sunat-o papagalu ăla înaintea mea!

  • 90

    @Cosa Nostra: Hehe

    “Duhoarea asta de Val_One a simţit că se vorbeşte de Elena Udrea şi a venit să marcheze cu bale.”

    Aş fi cu mult mai sărac fără comentarile acestea. Îţi mulţumesc pe această cale :)

  • 91

    mai răsfiraţi, băieţi, mai răsfiraţi!

    :lol:

  • 92

    Bah (stii tu care), daca tu nici acum nu te prinzi ca astea (nu la Ioana ma refer) sunt niste cocote frigide, a caror singura placere in viata e sa faca misto de barbati (ca n-au parte de ei), esti prost de mori. Da o raita si te lamuresti. Sau poate nu…

  • 93

    şi ce băăărbaţi! cum să faci mijto dă ei? :D

  • 94

    Deci, Ioana dragă, tocmai mi s-a confirmat că urmăreşti ce se scrie aici şi am mai aflat nişte chestii (ce ţi-e şi cu prietenii ăştia … fată!) şi … ce să spun, îmi pare rău de tine. Nu mă-nţelege greşit, nu la modul nasol, adică nu mi-e milă. Înţelegi tu!

    Bun, printre altele, mi-a parvenit ştirea că eşti cam jalnică şi că tot dai nu ştiu ce fallow pentru a te face cunoscută şi cu toată poza ta şmecheră ai dat mai multei decât câte ai primit. Să mă pici cu ceară şi tot nu înţeleg ce-nseamnă asta. Eu cu socializările sunt zero. Oricum se pare că înseamnă nebăgare în seamă.

    Dar ştii ce?! Dă-le dracu de socializări că n-au nici o valoare. Dacă nu-ţi aduc bani, nu-ţi trebuie fallow.

    Mai ştiu şi că tu cam din teribilism ţi-ai dat cu stându-n dreptu în treaba cu Pandora’s şi cu mine. Adică citeau şmecherii şi să vadă ei ce cool eşti tu. Bun, e o strategie şi asta. Dar greşită.

    Acum, pentru că eu nu sunt chiar aşa al dracu precum par şi mai am şi nişte experienţe cu gagici, aşa … cam câte săptămâni de viaţă ai tu, ştiu ce simte o femeie în diverse situaţii.

    Din partea mea, se termină aici.

    Şi pentru că ştiu că citeşti, uite, hai să te-mpac apelând la nişte tătici (Şi poţi să scrii în continuare că nu mă mai ţin de tine. Pe blogu ăsta poate fi mişto pentru oricine. Poţi să întrebi!):

    youtube.com/wat../

  • 95

    Sau aşa:

    youtube.com/wat../

  • 96

    @Cosa Nostra Esti dat naibii batrane, pleci de la spurcaciuni si ajungi la bijuterii precum cea de la CCR. Dar ca orice altceva si diamantele put la fel de rau scoase din rahat.

  • 97

    Faine articolele, am ras cu spor la ambele :) P.S. Ai o biografie draguta; si poza :D

  • 98

    @Cosa Nostra: se vede ce tii tu la “credinta poporului roman”, tot dracuind p-aici. Poate se mai gaseste un Antonescu sa puna armata pe voi.

  • 99

    Imi cer scuze celor ce au comentat la subiect si nu au primit un raspuns. Promit ca pe viitor sa filtrez comentariile si sa arunc in spam mizeria.

  • 100

    @Cosa Papagalule, ti-ai facut cont pe twitter? @ela_ionescu? Si ti-ai ales ca avatar poza unei vedete de telenovele, Silvia Navarro?

  • 101

    @kirk douglas pai de ce nu vorbesti cu angajatorii tai, sa nu ma mai lase sa scriu p-aicea?

  • 102

    Fraiero,

    Deci avusesem dreptate de la bun început!

    Ia mai uită-te tu un pic pe aici primprejur că poate observi ceva. Hai că nu e greu!

  • 103

    @Cosa Nostra: Imi repugna scarba asta de sfertodocta cu veleitati de superbitate.

  • 104

    @Cosa Nostra: Get A Life, Loser !!!

  • 105

    @Ioana – Aveam un comentariu la adresa unei individe de mai sus (val_one) care insulta din senin in repetate randuri (nu doar pe mine) si vad c-a fost sters.

    De curiozitate, tu l-ai sters? Mira-m-as, ca esti facuta anterior “scarba dracului” si “ratato” (sa nu mai zic de aia cu maieul sau loserul ala ce ti-a postat poza in draci, de parca aratai nasol), si vad ca nu deranjeaza pe nimeni.

    Dar daca totusi ai fost tu, macar sa stiu de unde sa te iau…

  • 106

    laberman//

    Mata sa get a life.

    Auzi Ioano. Tu nu esti olandeza, atunci fii dreacu olandeza.. Ca te degradezi singur daca nu te porti ca adevarata olandeza..

    alt Anti Nationalist
    2011-05-23 13:27:36 | Raporteaza
  • 107

    Ioana//

    Inteleg ca esti olandeza si esti o fiinte decadenta si libera in expresivitate ta personala. Dar pisi, aici e Romania. Asa ca lasa aroganta de tip “Westelijke Hoge cultuur”. Urasc oameni din Europa de west ca tine. “Ce te crezi pisi. Faptul ca esti Olandeza poti sa macelaresti numele lui Alexandru Macedonski in halul asta?

    alt Anti Nationalist
    2011-05-23 14:47:32 | Raporteaza
  • 108

    AN, uite despre care Alexandru aduce vorba Ioana:

    en.wikipedia.or../

    măcar tu lasă ura deoaparte. ;)

  • 109

    Mai bine spunea Alexandru cel Mare si evita orice ciocnire cu Macedoneanul sau cu oricare dintre pandorieni ! Valonas , tu nu mai scrii nici un articol ? Te simt cam izolata si ratacita , ce se intampla cu tine ? Astept momentul in care ura se va transforma in iubire pe Pandora !

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala urmareste-i pagina de Twitter
Nascuta in 1983 in dulcele targ de pe Amstel
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!