…Forget boring. Think fresh. Romania

aprilie 22, 2009 7

…in loc sa dam cateva milioane de euro pentru un slogan care sa promoveze turismul romanesc, nu mai bine venim noi cu unul? Uite un exemplu (in titlu). Mai aveti altele?
Imi amintesc in reportajul lui Antoine Bourdaine, „No reservations”, cel mai bine s-a simtit pe o terasa din Satu Mare, cu scaune rosii, de plastic, unde a mancat o ciorba cu smantana si-a baut doua beri:)
Acum vreun an, cand am condus de la Brad la Cluj peste Vulcan (localnicii stiu despre ce vorbesc), cineva mi-a spus: „Cand vezi un semn de redus viteza, ia-l in serios: redu viteza!” Bine am facut ca l-am ascultat. La cateva zeci de metri (20?) de primul semn de acest fel, o jumatate de sosea disparea pur si simplu, prabusita in Aries. La al doilea, o groapa lata de vreo doi metri si adanca de unul putea inghiti fara probleme o masina, s.a.m.d. Forget boring!:)

VoxPublica
VoxPublica
Lasă un răspuns

Your email address will not be published.