Cel mai înalt pisc al marketingului a fost atins

Eram, într-una din serile trecute, cu niște prieteni într-o cârciumă. Și vine o promoteriță de la Philip Morris:
– Bună seara, văd că sunteți fumători. Cine fumează Virginia Slims?
– Eu, zic. Vreți să mă convingeți să fumez altceva?
– Nu, zice, sunt de la Philip Morris și Virginia Slims sunt țigările noastre.
– A, OK, atunci vreți să mă premiați.
– Nu, nici asta, vreau doar să vă felicit pentru alegerea făcută.
– Și pentru asta ați bătut atâta drum?
– Da…
– Super. Atunci vă rog și eu să transmiteți cuiva niște felicitări.
– Sigur. Cui?
– Departamentului de Marketing de la Philip Morris, care probabil că a avut de făcut față multor ședințe epuizante, până a găsit ideea asta genială.
– OK…
– A, și – de ce nu? – și boardului care-a aprobat strategia. E evident că sunt oameni foarte tari și creativi acolo, care-și merită salariile de zeci de mii de euro.
A zis că transmite. Evident, discuția s-a purtat pe râs. Râdeam și noi, râdea și fata, căreia era evident că i se pare la fel de penibil cum ni s-a părut și nouă să se plimbe prin restaurante doar ca să felicite oamenii.
Bravo, Philip Morris! Genial! Mai sus de atât chiar nu cred că se poate! O altă idee șocant de genială ar fi să le puneți pe fetele-astea să le strige „Rușinică” și să le bată obrazul celor care nu fumează Virginia Slims.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here