Cum m-a invins un magazin


    ” Cum m-a invins un magazin
    23 Aug 2006 Costin Ilie „Pe repede inainte” de astazi este dedicata unei cititoare, fidela- din cite am inteles de la colega mea Alina Stanciu- a rubricii acesteia si pe deasupra PR al unui mare lant de magazine de electrocasnice. Nu spun care, din motive de imagine, dar am sa dau ca indiciu faptul ca de acolo si-a cumparat Simona Tache un calculator care a enervat-o asa de tare ca l-a dat la ziar, in pagina 24. Povestea mea incepe cu un cadou pentru ziua de nastere a mamei, o incercare foarte grea pentru mine, in fiecare an. De data aceasta am zis sa imi exprim dragostea cu un cuptor cu microunde. Merg la magazin, aleg modelul, vinzatorul zice ca n-are rost sa faca proba, ca n-are mincare sa puna in el. Grabit, il iau, il duc mamei, accept modest sarutarile pe obrazul care mi se inroseste cind constat ca aparatul nu mergea. Merg la magazin dupa citeva zile, sa-l schimb, credeam eu. Vinzatorul e acelasi. Ii explic situatia si cer sa-mi dea alt cuptor. El imi recomanda, fortindu-se evident sa fie amabil, sa merg la service. Care service va constata ca aparatul nu merge, apoi el mi-l va schimba. Sint amuzant, ii spun ca putem sa constatam impreuna, fara ajutorul service-ului. Nimic. Incerc poanta si cu sefa lui directa, chiar ii propun un menage-a-trois electrocasnic, eu, ea si vinzatorul. Includ chiar si citiva clienti in orgie, dar raspunsul este acelasi: service. Fireste, ma dau batut, nu inainte de a intreba cit costa halatul si daca functioneaza. ”
    PS
    N-am rămas în pană de inspiraţie, atâta doar că am citit la Vlad Petreanu o întâmplare foarte asemănătoare. Normal, m-a lovit nostalgia după rubrica pe care o aveam zilnic în Cotidianul, „Pe repede înainte”. Ce vremuri 🙂
    Şi încă un PS
    Despre referendum şi altele asemenea, de luni, pe voxpublica

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here