Dorel şi Gogu versus Petrom. Ghici cine câştigă


    Pe ecranul tembelizorului s-au succedat, în weekend, două reclame. Una în care Petrom îmi spunea că “România va creşte prin bun simţ şi responsabilitate socială”, iar alta în care Dorel face praf ”nişte descoperiri arheologice“. Sunt mai vechi, dar faptul că le-am văzut una după cealaltă m-a determinat să scriu despre ele. Dacă e să mă gândesc la efecte, aproape sigur că prima nu va face cine ştie ce impresie prin fauna care grohăie pe şosele, cine are bun simţ, îl are, iar cine nu, şi ăştia sunt mulţi, vor vedea în şoferul care se abţine de la a bloca interesecţia doar un fraier bun de claxonat isteric.
    În schimb, coniacul Unirea va arde un număr tot mai mare de gâtlejuri. Proporţional, secţiile de urgenţă ale spitalelor vor primi mai multe consoarte altoite, România va urca în topul european al comelor alcoolice, iar CAP, agenţia care i-a creat pe Dorel şi Gogu, îşi va adăuga în portofoliu noi clienţi dornici să-şi urce vânzările până la cer. Hai că îmi pierd ideea de la care am plecat. Pe scurt, Petrom îndeamnă la bun simţ, ăia cu Unirea la mârlănie. Că oricum rămâne nepedepsită, chiar e prilej de sărbătoare. De-aia le doresc eu tuturor headofcreativilor, traineecopyriterilor, managingpartenerilor sau windowcleanerilor de prin agenţii, celor care vin cu idei de reclame ce promovează nesimţirea, ca maşinilor lor să aibă soarta celei de mai jos, buşită de echipa îmbibată cu aburii Unirii. Iar seara să fie nevoiţi să asculte manelele de la cheful pe care gogii îl incing ca să-şi marcheze realizarea!
    update: Radu Paraschivescu a avut astăzi un editorial excelent, tot despre reclamele cu mârlani. Îl puteţi citi aici

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here