Scurta meditatie antireclama


    N-am mai scris despre reclame in ultima vreme. Si mi-au ramas in minte vreo doua care mi-au explodat in fata in ultimele luni si care, se pare, m-au si lasat putin letargic dupa. Dar iata ca mi-am revenit:
    reclama la Raiffeisen. ce poate fi mai sugestiv decit o imagine in care, un om trece pe linga o banca si banca ii absoarbe toti banii din buzunar, poseta sau ce-o mai fi. Prima oara am crezut ca e reclama unui ong antibanci. As fi vrut io… E adevarat ca se incheie cu o scenaa in care banii se intorc la proprietar. yeah, right.
    reclama la Blueair. Imi place ca luni de zile m-am chinuit sa inteleg ce spune la sfirsit domnul pilot. Ma rog, poate vreti sa vedeti si printul perfect barbatesc, in care agentia ne ghiceste fanteziile erotice si le pune aripi. M-a dus imediat cu gindul la pilotii aia care petreceau in cabina cu stewardesele.
    – ma uit la campania asta in care vad cum unii ii dau incontinuu cu valorile si traditia. Si BPT-u’ a fost luat de JN cu o smechereala mica… Chestie de traditie. In plus, cineva a observat o chestie tare. Priviti ce puncte pune Tuca pe „i” :))
    ma rog, astept de la voi si alte chestii

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here