S-a oprit crearea de trend?


    Se iau doi candidati si de lucreaza pe ei la/cu sondajele de opinie. Unul e in fata celuilalt. Cel care e in frunte are, pentru inceput, o cota foarte mare, la prima vedere chiar descurajanta. Cel de-al doilea pleaca de jos, uneori de foarte de jos.
    Apoi apar, periodic, alte date care rezulta din „cercetare”.
    Cel care e in frunte scande constant, cel care era jos creste sesizabil. Miza e inducerea perceptiei ca primul coboara si ca al doilea calareste un val tot mai viguros.
    Am rezumat si, poate vulgarizat, ceea ce, in sociologie se numeste „creare de trend”.
    Acum: priviti cu atentie sondajele de opinie din ultimele 3-4 luni! In ultimele saptamani, cotele candidatilor s-au cam stabilizat, diferentele care apar intre principalii competitori sint, cel mai adesea, in marja de eroare.
    S-a oprit „crearea de trend” sau e, asa, doar o mica vacanta inainte de asaltul final?

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here