…slogan of choice? a se scuti!


    …uite, de aceea e buna si cultura la ceva: te trage de maneca macar, iti semnaleaza cand esti pe cale sa faci prostii majore, de genul celei facute acum de Elena Udrea, cu choice-ul Land of Choice – imnul (?!?) turistic compus de Marius Moga. [Nota pentru o alta discutie: cam cat de larg e domeniul de aplicare al conceptului de imn? Avem imnul echipei de fotbal, imnul intreprinderii – unde ne oprim? sau nu ne? Pana unde poti dilua un concept?]
    N-am nimic cu Marius Moga, nu stiu cine e si nici ce-a compus (nici nu ma grabesc sa aflu dupa ce i-am auzit „imnul”). Sloganul e insipid, versurile si muzica asisderea (un soi de rap siropos, din patru acorduri).
    Comparati, bunaoara, cu „Montana. If we don’t have it, you don’t need it!” (n-are muzica:) „Oregon. We love dreamers.” sau „Colorado says it all. Come see it for yourself.” Bun, si la astea (mai cu seama la ultimele doua) ar mai fi de discutat, dar macar iti ridica sprancenele.
    Singura parte buna imi pare logo-ul, cu accentul pe M. Dar, hei, de gustibus… sau se pot pana si astea discuta (macar pe blog)?

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here