În timp ce România e blocată și pe calea ferată, Italia investește masiv în noi trenuri de performanță

În timp ce România e blocată și pe calea ferată, Italia investește masiv în noi trenuri de performanță

aprilie 15, 2021 0

În timp ce România e blocată de conflictul dintre USRPLUS și PNL, alte țări se mișcă bine… ca pe șine. Un bun exemplul pentru ministerul condus de Cătălin Drulă: investițiile pe calea ferată în Italia. 

Alte trenuri noi vor ajunge la Milano. Ferrovie Nord și Alstom au semnat un contract de 125 de milioane de euro pentru încă 20 de garnituri „Donizetti” pentru secțiunea Milano-Sondrio-Tirano.

Convoaiele, care ar trebui să sosească în iunie 2023, se adaugă celor 31 deja prevăzute de acordul semnat anterior de către regiune și Alstom.

Semnarea acestui de-al doilea contract este o cerere separată și urmează ceea ce a fost stabilit de Regiunea Lombardia care, cu o rezoluție din 17 martie 2021, și-a extins programul pentru achiziționarea de noi trenuri, adăugând 46 de trenuri – 26 „Caravaggio” de mare capacitate și 20 „Donizetti „capacitate medie – la cele 176 deja prevăzute și, prin urmare, totalul la 222, pentru o alocare totală de 1,958 miliarde (1,607 miliarde din programul aprobat în 2017 și actualizat în 2019, plus 351 milioane adăugate cu rezoluția din 17 martie 2021) .

Cum sunt fabricate trenurile Donizetti

Trenurile ,,Donizetti” sunt trenuri compozite cu o punte bidirecțională, blocată, cu tracțiune electrică de 3kV. Au o lungime de 84,2 metri, 518 locuri, dintre care 263 sunt așezate. Viteza maximă este de 160 km / h. Unele convoaie sunt deja în circulație din vara anului 2020.

În ceea ce privește tehnologia și siguranța, printre alte echipamente, apar: iluminat cu LED-uri, Wi-Fi, prize 220V și USB, sistem de informații pentru pasageri, camere interne, laterale și frontale, contor de energie, contor de persoane, diagnosticare de la distanță.

De asemenea, trebuie remarcată reducerea zgomotului și vibrațiilor, îmbunătățirea sistemului de aer condiționat și lățimea zonelor de relaxare și a coridoarelor, potrivite pentru persoanele cu mobilitate redusă.

De asemenea, trenurile vor fi echipate cu sistemul de bord SCMT / ERTMS, care garantează cele mai bune standarde europene de siguranță. Accesibilitatea este ușurată de prezența platformelor automate pentru încorporare.

Nu numai că noile trenuri sunt, de asemenea, ecologice. Comparativ cu flota actuală, a fost estimată o reducere cu 30% a consumului de energie. Utilizarea materialelor reciclabile este, de asemenea, foarte mare (indicele de reutilizare de 96%).

Sursa: Milano Today

[contact-form][contact-field label=”Nume” type=”name” required=”true” /][contact-field label=”Email” type=”email” required=”true” /][contact-field label=”Sit web” type=”url” /][contact-field label=”Mesaj” type=”textarea” /][/contact-form]

[contact-form][contact-field label=”Nume” type=”name” required=”true” /][contact-field label=”Email” type=”email” required=”true” /][contact-field label=”Sit web” type=”url” /][contact-field label=”Mesaj” type=”textarea” /][/contact-form]

ursa:Milano Today

VoxPublica
VoxPublica
Lasă un răspuns

Your email address will not be published.