Fabulospiritul a murit. Nu mai e simply surprising. Acum e the land of choice
Mai tineti minte fabulospiritul? A murit. Mai tineti minte Simply Surprising? si-a dat si el obstescul sfarsit. Din linia sloganurilor tampite, iese acum altul pentru turismul romanesc: Romania, the land of choice. Asta, dupa cum a anuntat ministrul Turismului, Elena Udrea. Povestea e simpla: trebuia sa fie o licitatie pt un nou slogan, s-a anulat temporar licitatia si a iesit sloganul intermediar „Romania, the land of choice”.
Intrebarea este: what choice? Pentru ca optiunea alegerii, in domeniul turismului, presupune existenta unor alternative numeroase. Iar „choice”-urile romanesti in care calitatea si pretul ajung la un acord amiabil se pot numara pe degete. Pana si Udrea cred ca le poate inventaria. Sau, mai exista o varianta: „Romania, the land of choice for the rich”. Pentru ca daca ai bani multi poti gasi locuri in care sa fie satisfacute exigentele unui turism de tip european.