Fabulospiritul a murit. Nu mai e simply surprising. Acum e the land of choice


    Mai tineti minte fabulospiritul? A murit. Mai tineti minte Simply Surprising? si-a dat si el obstescul sfarsit. Din linia sloganurilor tampite, iese acum altul pentru turismul romanesc: Romania, the land of choice. Asta, dupa cum a anuntat ministrul Turismului, Elena Udrea. Povestea e simpla: trebuia sa fie o licitatie pt un nou slogan, s-a anulat temporar licitatia si a iesit sloganul intermediar „Romania, the land of choice”.
    Intrebarea este: what choice? Pentru ca optiunea alegerii, in domeniul turismului, presupune existenta unor alternative numeroase.  Iar  „choice”-urile romanesti in care calitatea si pretul ajung la un acord amiabil se pot numara pe degete.  Pana si Udrea cred ca le poate inventaria. Sau, mai exista o varianta: „Romania, the land of choice for the rich”. Pentru ca daca ai bani multi poti gasi locuri in care sa fie satisfacute exigentele unui turism de tip european.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here